Welkom bij Dart Vereniging Woensdrecht!

Dart Vereniging Woensdrecht, ofwel DVW, is gevestigd in Hoogerheide. Met als thuisbasis Cafézaal Boulevard aan de Raadhuisstraat 119.

DVW bestaat in het seizoen 2023-2024 uit 3 teams die spelen in diverse divisies en valt onder de Roosendaalse Darts Federatie (RDF).

Bij DVW spelen zowel mannen als vrouwen, en DVW telt op het moment 21 leden. DVW staat voor gezelligheid en sportiviteit, onderling worden er regelmatig activiteiten georganiseerd zoals een zomertoernooi, Nieuwjaarstoernooi en clubkampioenschappen.

Deze website is zowel voor leden als belangstellenden. Nieuwe leden zijn altijd welkom. Kom gerust eens binnenlopen bij De Boulevard of vul het contactformulier in als je meer informatie wilt hebben over DVW.

25 jaar DVW  IN HET KORT

Dart Vereniging Woensdrecht is meer als 25 jaar geleden, omstreeks 1993/1994 gestart als clubje bij café Het Wapen van Woensdrecht in Woensdrecht. Door de sluiting en uiteindelijke sloop van deze locatie is Dart Vereniging Woensdrecht rond 1997 overgestapt naar Cafézaal De Boulevard in Hoogerheide. Door de verhuizing van de vereniging is naam uiteindelijk gewijzigd van Het wapen van Woensdrecht naar Darts Vereniging Woensdrecht in 1999. In 1999 zijn ook de twee verenigingen DVW en de Tasmanian Devisl (softtip) samengevoegd tot één vereniging.
In seizoen 2000/2001 wisten de DVW Gamemasters de Nederlandse Superleague te winnen, het jaar ervoor werden ze nog tweede met de Superleague. De beker is nog steeds te bewonderen in Café Boulevard.
Bij de naamswijziging Kamer van Koophandel in 1999 is de S van Darts afgevallen en daarom is besloten om deze met het ontwerp van het nieuwe logo in 2013 dan ook definitief te laten vervallen.

Bij Dart Vereniging Woensdrecht spelen zowel (in alle leeftijden) mannen als vrouwen uit heel de Gemeente Woensdrecht en zelfs daar buiten. Dart Vereniging Woensdrecht heeft zelfs leden uit Bergen op Zoom, Roosendaal en Steenbergen maar ook over de grens uit Kalmthout en Stabroek.