Koppeltoernooi 2019

Zaterdag 5 januari 2019

Open Koppel toernooi met winnaars- en verliezersronde.
Maximaal 65 koppels.

Wedstrijdleiding: Dart Vereniging Woensdrecht

Gemengd toernooi; geen apart toernooi voor Heren/ Dames / Jeugd.
Aantal banen: 13
Vooraf inschrijven: DartVerenigingWoensdrecht@hotmail.nl

Zaal open: 14.00 uur
Inschrijven: tot 15.30 uur
Aanvang toernooi: 16.00 uur
Inschrijfgeld € 15,- per koppel.

Prijzengeld = Inschrijfgeld

Inschrijfgeld te voldoen contant en gepast op de dag zelf aan de wedstrijdtafel.

Locatie: Café-zaal Boulevard, Raadhuisstraat 119, 4631 ND Hoogerheide

AAN- EN AFMELDEN

Aangezien de eerdere toernooien druk bezocht waren adviseren wij de deelnemers van het koppeltoernooi 2019 zich vooraf in te schrijven omdat het toernooi anders wel eens vol kan zitten! Enkel de aanmeldingen via ons e-mailadres worden genoteerd als officiële inschrijving. Aanwezig melden via het Facebook evenement telt niet als officiële aanmelding.

(!) Wij verzoeken ook de mensen die zich vooraf hebben ingeschreven, en onverhoopt toch niet kunnen komen, zich dan ook af bij ons af te melden.

OPZET

De darttoernooien van Dart Vereniging Woensdrecht zijn open toernooien; dat betekend dat iedereen kan deelnemen aan dit toernooi. Je hoeft dus niet lid te zijn van de RDF of een vereniging. Het is een gemengd toernooi, dus zowel mannen, vrouwen als jeugd kan deelnemen.

De opzet van de darttoernooien bij DVW zijn altijd als volgt;
We starten met een poulesysteem (loting), in een poule van 4 speel je drie potjes van 3 legs, ieder punt telt. De twee spelers met de meeste punten gaan door naar de winnaarsronde, de twee spelers met de minste punten naar de verliezersronde. In een poule van 5 gaan de 3 spelers met de  meeste punten door naar de winnaarsronde.
De winnaars- en verliezersronde zijn de knock-outrondes, verlies je dan lig je uit het toernooi. Na de verliespartij dien je nog wel een wedstrijd te schrijven.

Inschrijvingen Koppeltoernooi 5 januari 2019:

1) Jelle Feytel & Bregje van Gurp

Inschrijven Koppeltoernooi 5 januari 2019

Vul s.v.p. onderstaande informatie in: