Rabobank Clubkas Campagne

Steuntje in de rug
Rabobank Zuidwest-Brabant steunt het verenigingsleven op diverse manieren. Een van deze manieren is het sponsor/donatiebudget, waarbij verenigingen en stichtingen een ‘jaarlijks steuntje in de rug’ krijgen van de Rabobank. Ieder jaar wordt de Rabo Clubkas Campagne georganiseerd.

Stemmen zijn geld waard
In de Rabobank Clubkas Campagne bied de Rabobank de leden van Rabobank Zuidwest-Brabant zeggenschap in de verdeling van de sponsor/donatiegelden. Tijdens de stemperiode van 6 april tot en met 18 april 2016 mogen alle leden van Rabobank Zuidwest-Brabant hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting.

Het totaalbedrag
In 2017 stelt Rabobank Zuidwest-Brabant een bedrag a € 150.000,- beschikbaar voor de Clubkas Campagne. Nadat alle stemmen uitgebracht zijn, wordt dit totaalbedrag gedeeld door het totaal aantal uitgebrachte stemmen en wordt duidelijk wat de waarde per uitgebrachte stem is. Aan het bedrag dat de vereniging/stichting ontvangt, is geen minimum of maximum verbonden.

Lidmaatschap Rabobank Zuidwest-Brabant
Bent u nog geen lid van onze bank? Vraag dan kosteloos het lidmaatschap aan.

Doel 2017

Dit jaar organiseerd Dart Vereniging Woensdrecht 3 open dartstoernooien. Hier kan iedereen aan mee doen. Hiervoor is geld benodigd voor extra materiaal en geld om het oude materiaal te kunnen vervangen. Denk hierbij aan dartborden, stiften, verlichting en matten. Dit jaar moeten dringend 8 van de 13 dartmatten vervangen worden en zijn een groot deel van de dartborden toe aan vervanging.

Omdat DVW een kleine vereniging is, is het moeilijk om aan sponsors te komen. Op deze manier hopen we een beetje extra geld binnen te kunnen krijgen om te zorgen dat Dart Vereniging Woensdrecht over goede materialen kan beschikken.

In 2014 haalde DVW € 112,-  in 2015 € 27,- en in 2016 € 86,40 op voor de clubkas.

Wij hopen dat U op onze vereniging zult stemmen!