Open Boulevard 2014

02-11-2014 13:00

Open Boulevard 2014

Op zondag  2november 2014 organiseerde Dart Vereniging Woensdrecht het "Open Boulevard".
Iedereen die een pijltje wou komen gooien en mee wou dingen naar een prijs was van harte welkom deze zondag.

Opzet toernooi:
Single toernooi, 501. Er is gestart met een poule-systeem. Hierna gingen we verder met de Knock-Out ronde. We speelden met een winnaars- en verliezersronde, dus kansen voor iedereen.
Kosten waren € 10,- per persoon. Inschrijfgeld = prijzengeld tot en met € 450,-. Er waren maximaal 64 plaatsen beschikbaar.

Opbouwen
Zondag 2 november waren we met het bestuur om 10.30 uur paraat om alles in gereedheid te brengen voor ons toernooi. De zaal gaat om 11.30 uur open voor inschrijvers.
We plaatsen 6 enkele dartbanen en hadden van ons zelf 5 banen beschikbaar. Er kon dus op 11 borden gedart worden.
Er werden ook bordjes geplaatst met de sponsors van ons toernooi en bordjes met de vraag naar nieuwe leden.

Deelnemers:
Omdat we met dit toernooi 64 plaatsen beschikbaar hadden konden mensen zich vooraf inschrijven door een mailtje te sturen naar ons eigen mailadres. Dit leverde tot en met zaterdag 1 november 35 aanmeldingen op.
Op de dag zelf hadden we helaas 3 afmeldingen, maar er diende zich nog 6 spelers ter plaatse aan. We starten het toernooi dus uiteindelijk met 38 personen. Er schreven 11 eigen leden(*) van DVW zich in voor het toernooi. Er kwamen ook mensen van ver naar het toernooi van DVW zoals uit Yerseke en Schiedam.

Poule:
Met 38 deelnemers hadden we totaal 9 poules. Er waren 2 poules van 5 personen. De overige 7 poules hadden 4 personen . We zijn om 13.00 uur gestart en de poules waren rond 16.00 uur afgelopen.
De nummers 1 en 2 (met de meest behaalde punten uit de poule) gingen door naar de winnaarsronde en de overige gingen door naar de verliezersronde. Bij de poules van 5 gingen de beste 3 door naar de winnaarsronde.
Tijdens de poule werd de hoogste uitgooi van 157 op naam gezet van Wim Bijl.

Overzicht prijzen:

Winnaarsronde:
1e plaats: Rudi Minnebacht     € 100,-
2e plaats: Peter van As            €   50,-
3e plaats: Peter Jaspers           €   25,-
4e plaats: Mats Velthuijs          €  25,-

Verliezersronde:
1e plaats: Orlando Fortuin      €   50,-
2e plaats: Ronald van Oers*    €   25,-
3e plaats: Ronny Stoerkel        €   15,-
4e plaats: Dirk de Bondt          €   15,-

Hoogste uitgooi:
1e plaats: 157 Wim Bijl             € 50,-
2e plaats: 152 Erwin Tummers*
3e plaats: 130 Peter van As
4e plaats: 112 Wesley Hendrick*
5e plaats: 108 Leroy Verstraten

Tot slot:
Dart Vereniging Woensdrecht bedankt alle medewerkers en natuurlijk de deelnemers van het toernooi! Ook bedanken wij met name:

- Erik & Audrey van Cafézaal Boulevard
- Toon van Kaam van Kadobier
- Wesley Hendrick van Hondensteps
- Erwin Tummers van Tummers Methodic
- Fabiënne De Windt van SoapEmotions

Wij hopen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en wij hopen dat we volgende keer weer zo veel enthousiaste mensen mogen ontvangen. Kijk voor de overige foto's bij de categorie Foto's aan de linkerzijde van het menu.

Mochten er nog opmerkingen of ideeën zijn, dan graag een mailtje naar ons mailadres: DartVerenigingWoensdrecht@hotmail.nl