Open Boulevard 2016

30-10-2016 00:00

Open Boulevard 2016

Dit jaar hebben we ons Open Boulevard een thema meegegeven: Halloween!

Helaas viel Open Boulevard 2016 samen met de European Darts Tour in Hasselt. Dit scheelde wel in het aantal (belgische) deelnemers. Uiteindelijk telde Open Boulevard 2016 31 deelnemers.

RegioActueel:

"Hoewel vorige toernooien van Dart Vereniging Woensdrecht heel druk bezocht werden, viel het aantal deelnemers deze keer een beetje tegen. Waarschijnlijk door het einde van de herfstvakantie, het erg mooie weer voor de tijd van het jaar en vooral door het European Championship Darts in Hasselt (BE) waren er een stuk minder deelnemers dan normaal. Er was gerekend op meer dan zestig deelnemers maar het werden er eenendertig. Naast zeventien leden van Dart Vereniging Woensdrecht waren er ook nog veertien inschrijvingen van niet-leden zodat er toch nog een mooi groepje deelnemers overbleef voor een leuk toernooi."

De uitslagen en prijzen in de winnaarsronde:
1e plaats Ramon van Leeuwen € 100,-
2e plaats Peter Driessens € 50,-
3e/4e plaats Randy Hendrick € 25,-
3e/4e plaats Erik Saman € 25,-

De uitslagen en prijzen in de verliezersronde:
1e plaats John de Nijs € 50,- (lid DVW)
2e plaats Mark de Rond € 25,-
3e/4e plaats Gerard Cloots € 12,50 (lid DVW)
3e/4e plaats Chiel Withagen € 12,50 (oud-lid DVW)

Hoogste uitworp (144) was van John de Nijs € 15,- (lid DVW)